Food Collective: S dílem roste chuť
Šťavnaté texty pro agenturu, která se značkám stará o pestrý kulinární obsah, a moje druhá spolupráce s fotografem Markem Bartošem.
Dáme jídlo: Nejlépe chutná čas, který ušetříte
Hravé nadpisy, chytlavé bodycopy a celková úprava textace na homepage po rozšíření služeb značky Dáme jídlo, jedničky v kategorii delivery hero.
Empirent: Domov na první pohled
Promyšlený copywriting s nádechem jedinečnosti a exkluzivity pro klienta, který nabízí prodej a pronájem luxusních nemovitostí.
Oliver Braun: Tvoříme krásno na památku
Textace nových webových stránek firmy Oliver Braun, která se věnuje uměleckému štukatérství, výzdobě interiérů a rozvoji tradičního řemesla.
Rozcestník pro novou kapitolu života pacientů s RS
S agenturou bicepsdigital jsme vytvořili unikátní soubor brožur pro nově diagnostikované pacienty s roztroušenou sklerózou.
9 pozitivních signálů, že jednáte s dobrým copywriterem
Jak dobrého copywritera poznat? Zčásti pro to, co dělá. Ale i díky tomu, co nedělá.
The 1:1 Diet: Spolu kila dolů
Vznik tiskových materiálů i kompletní texty na web při rebrandingu z Cambridge Weight Plan na The 1:1 Diet.
Luboš Konečný: Zachytím vaši rodinu v hlavní roli
Textace stránky webu profesionálního kameramana Luboše Konečného, který tvoří poutavá videa mladým rodinám.
Telly: Nepřepínejte se
Uvolněné produktové popisky s filmovou tematikou. Stvořeno pro pohodové lenošení.
atreo.cz: Váš projekt v pořádku. Řádek po řádku
Webový copywriting pro kodéry se specializací na přebírání a vylepšování rozběhnutých projektů.
Sunar: Unikátní výživa pro správný vývoj dětí
Webový copywriting pro tradiční značku kojenecké výživy s jasně definovaným tone of voice.