Food Collective: S dílem roste chuť

Šťavnaté texty pro agenturu, která se značkám stará o pestrý kulinární obsah, a moje druhá spolupráce s fotografem Markem Bartošem.

Dáme jídlo: Nejlépe chutná čas, který ušetříte

Hravé nadpisy, chytlavé bodycopy a celková úprava textace na homepage po rozšíření služeb značky Dáme jídlo, jedničky v kategorii delivery hero.

Empirent: Domov na první pohled

Promyšlený copywriting s nádechem jedinečnosti a exkluzivity pro klienta, který nabízí prodej a pronájem luxusních nemovitostí.

Oliver Braun: Tvoříme krásno na památku

Textace nových webových stránek firmy Oliver Braun, která se věnuje uměleckému štukatérství, výzdobě interiérů a rozvoji tradičního řemesla.

Rozcestník pro novou kapitolu života pacientů s RS

S agenturou bicepsdigital jsme vytvořili unikátní soubor brožur pro nově diagnostikované pacienty s roztroušenou sklerózou.

9 pozitivních signálů, že jednáte s dobrým copywriterem

Jak dobrého copywritera poznat? Zčásti pro to, co dělá. Ale i díky tomu, co nedělá.

The 1:1 Diet: Spolu kila dolů

Vznik tiskových materiálů i kompletní texty na web při rebrandingu z Cambridge Weight Plan na The 1:1 Diet.

Luboš Konečný: Zachytím vaši rodinu v hlavní roli

Textace stránky webu profesionálního kameramana Luboše Konečného, který tvoří poutavá videa mladým rodinám.

Telly: Nepřepínejte se

Uvolněné produktové popisky s filmovou tematikou. Stvořeno pro pohodové lenošení.

atreo.cz: Váš projekt v pořádku. Řádek po řádku

Webový copywriting pro kodéry se specializací na přebírání a vylepšování rozběhnutých projektů.

Sunar: Unikátní výživa pro správný vývoj dětí

Webový copywriting pro tradiční značku kojenecké výživy s jasně definovaným tone of voice.