Štěpánka s Terkou ke mně přišly na doporučení a od prvního okamžiku věděly, co chtějí. A protože jsem se už dříve podílela na kampaních pro Chirurgii Entner a práci pana doktora, který toto sérum vyvinul, jsem dobře znala, hned jsem věděla, že se na projektu budu moc ráda podílet.
Vzhledem k tomu, že se jedná o e-shop s omlazující kosmetikou, byla analýza klíčových slov to první, na čem jsem v rámci přípravy trvala.
Můj nejoblíbenější SEO specialista David Brenner dal dohromady perfektní klíčovku, se kterou jsme pak s klientkami pracovaly při přípravě copy webu a díky které jsme mohly vytvořit i podrobný publikační plán článků na blog.
Klientky všechny navrhované změny obratem nasazovaly na web, takže jsme mohly při společných online setkáních v reálném čase sledovat, jak nové texty na jednotlivých stránkách vypadají. To nám ušetřilo hromadu času při zapracovávání feedbacků.
V průběhu spolupráce jsem Terku virtuálně navštívila na dovolené u moře a Štěpánku na vyjížďce se synem na odrážedle. Všechny tři jsme mámy malých dětí a dovolím si tvrdit, že nám tahle životní situace pomáhá ke vzájemné empatii, která je pro dobré vztahy klientů a specialistů klíčová.
Web je hotový a my společně pokračujeme v tvorbě edukačních blogpostů.
Holky, moc díky za tuhle milou spolupráci 💚
Klientky: Štěpánka Trojanová, Tereza Cuceová
Značka: Kosmetika Dr. Entner
SEO: David Brenner
Copywriting: Lucie Perlíková
Korektury: Veronika Králová