nanie.cz: Dočista snadný úklid
Textace homepage pro e-shop s nano houbičkami a můj tajný návod, jak vymyslet slogan.
Textace homepage pro e-shop s nano houbičkami a můj tajný návod, jak vymyslet slogan.
Kdo nikdy nepíše pro lichváře, politiky a ezo lidi? Kolik hodin je možné tvořit? Položila jsem 9 stejných otázek 11 různým textově nadaným lidem a zjistila, co mají společného i v čem se liší.
Úprava webových textů pro e-shop s pleťovými séry. Vyzdvihnutí benefitů kyseliny hyaluronové a squalanu a kontinuální edukace v péči o pleť.
Kreativní koncept prerollů do kampaní na YouTube a na Instastories pro obchod s pánským oblečením a doplňky. Spolupráce s agenturou bicepsdigital.
Tvorbu PPC kampaní ve vyhledávačích by měla podpořit správa facebookového a instagramového profilu značky. Zlepšování image brandu pak může vést k rekordním prodejům i v nejtěžším období uzavření prodejen.
Šťavnaté texty pro agenturu, která se značkám stará o pestrý kulinární obsah, a moje druhá spolupráce s fotografem Markem Bartošem.
Hravé nadpisy, chytlavé bodycopy a celková úprava textace na homepage po rozšíření služeb značky Dáme jídlo, jedničky v kategorii delivery hero.
Promyšlený copywriting s nádechem jedinečnosti a exkluzivity pro klienta, který nabízí prodej a pronájem luxusních nemovitostí.
Textace nových webových stránek firmy Oliver Braun, která se věnuje uměleckému štukatérství, výzdobě interiérů a rozvoji tradičního řemesla.
S agenturou bicepsdigital jsme vytvořili unikátní soubor brožur pro nově diagnostikované pacienty s roztroušenou sklerózou.
Jak dobrého copywritera poznat? Zčásti pro to, co dělá. Ale i díky tomu, co nedělá.