9 otázek pro 10 copywriterů (a jednoho arťáka)

Kdo nikdy nepíše pro lichváře, politiky a ezo lidi? Kolik hodin je možné tvořit? Položila jsem 9 stejných otázek 11 různým textově nadaným lidem a zjistila, co mají společného i v čem se liší.

Dr. Entner: Kosmetika tělu vlastní

Úprava webových textů pro e-shop s pleťovými séry. Vyzdvihnutí benefitů kyseliny hyaluronové a squalanu a kontinuální edukace v péči o pleť.

Gentleman store: Pravý gentleman střídá pouze ponožky jako ponožky

Kreativní koncept prerollů do kampaní na YouTube a na Instastories pro obchod s pánským oblečením a doplňky. Spolupráce s agenturou bicepsdigital.

Nábytek Hartman: Jak může PPC reklama a marketing na sociálních sítích zachránit firmu v době pandemie

Tvorbu PPC kampaní ve vyhledávačích by měla podpořit správa facebookového a instagramového profilu značky. Zlepšování image brandu pak může vést k rekordním prodejům i v nejtěžším období uzavření prodejen.

Food Collective: S dílem roste chuť

Šťavnaté texty pro agenturu, která se značkám stará o pestrý kulinární obsah, a moje druhá spolupráce s fotografem Markem Bartošem.

Dáme jídlo: Nejlépe chutná čas, který ušetříte

Hravé nadpisy, chytlavé bodycopy a celková úprava textace na homepage po rozšíření služeb značky Dáme jídlo, jedničky v kategorii delivery hero.

Empirent: Domov na první pohled

Promyšlený copywriting s nádechem jedinečnosti a exkluzivity pro klienta, který nabízí prodej a pronájem luxusních nemovitostí.

Oliver Braun: Tvoříme krásno na památku

Textace nových webových stránek firmy Oliver Braun, která se věnuje uměleckému štukatérství, výzdobě interiérů a rozvoji tradičního řemesla.

Rozcestník pro novou kapitolu života pacientů s RS

S agenturou bicepsdigital jsme vytvořili unikátní soubor brožur pro nově diagnostikované pacienty s roztroušenou sklerózou.

9 pozitivních signálů, že jednáte s dobrým copywriterem

Jak dobrého copywritera poznat? Zčásti pro to, co dělá. Ale i díky tomu, co nedělá.