Košilová pyžamka šitá na míru, kolekce pro maminky a děti a uhlazená elegance pro neuhlazená rána. Když jsme se poprvé kontaktovaly s autorkou značky Monikou Sobotkovou, bylo mi jasný, že Little Saturday bude téma snů (doslova).
Řekly jsme si, jak vystavět architekturu webu, co by mělo být na homepage a co zmínit v produktových kategoriích. Proč si nechat zpracovat analýzu klíčových slov (díky, Davide) a jak pak s klíčovkou pracovat na blogu. Konzultovaly jsme různé typy headlines a ladily každý detail příběhu.
Monika měla jasnou představu o filozofii značky, tonalitě textů, designu stránek a hlavně o kvalitě produktu. U takového klienta víte, že pro svou značku udělá první poslední, a chcete u toho být s ním.
Děkuji Monice, že jsem mohla nahlédnout do procesu vzniku nové značky, a moc jí fandím, aby zákaznicím pyžamka dělala radost.
Fun fact
Vývoj značky zabral celkem dva roky a během spolupráce na textech jsme s Monikou byly obě těhotné.
Já s druhým a Monika se třetím (!!!) dítětem.
A teď už utíkejte do e-shopu nakoupit vánoční dárky! 🙂