Zpět

Gentleman store: Pravý gentleman střídá pouze ponožky jako ponožky

Kreativní koncept prerollů do kampaní na YouTube a na Instastories pro obchod s pánským oblečením a doplňky. Spolupráce s agenturou bicepsdigital.

Od bicepsího klienta Gentleman store přišlo zadání na tvorbu pohyblivého obsahu. Protože to bylo k briefu takto vše, uspořádali jsme společně s Rudolfem pro klienta workshop, na který jsme si připravili hromadu otázek.

  • Co je cílem videí?
    • Více prodávat,
    • nebo zvyšovat povědomí o značce?
  • Na koho ve videích chceme cílit?
    • Na muže, kteří si chtějí koupit něco pro sebe,
    • nebo na ženy, které shání dárek pro muže?
  • Kterou službu propagujeme?
    • Obchod,
    • krejčovství,
    • nebo barbershop?
  • Kde může probíhat natáčení?
    • V obchodě,
    • venku,
    • v ateliéru
    • nebo kdekoliv jinde?

 

Nechtěli jsme přijít s něčím, co bude fungovat jednorázově a s další kampaní se to bude muset vymyslet úplně celé znovu. Toužili jsme navrhnout provedení, které bude pro Gentleman store fungovat jako šablona. Když tvoříte dlouhodobě udržitelný kreativní koncept, daleko lépe se vám v marketingové strategii drží jednotná linka, a to klidně i na neomezeně dlouhou dobu.

Nastudovala jsem si dosavadní komunikaci značky a první nápad přišel poměrně rychle, protože na všech kanálech chyběly ženy. A to je přece důvod, proč se muži zpravidla snaží o sebe pečovat – aby zaujali ženy. Proto byla souhra mezi mužem a ženou jasnou první volbou, jak koncept pojmout.

Naše nápady obsahovaly pravidla pravého gentlemana, slovní hrátky s tematikou oblékání a způsob, jak vnímáme gentlemanství moderní doby. Chtěli jsme zdůraznit, že gentlemana nedělá jen upravený vzhled, ale že je to především soubor hodnot a způsob chování ke svému okolí. Příjemným vzhledem jenom podtrháváme to, co je skutečně důležité, a to je charakter člověka.

A toto je výsledek. 🙂

Tyhle košile si zamilujete. Oba dva

Pravý gentleman střídá pouze ponožky jako ponožky

 

Protože máme ve videu prostor pouze 15 sekund, bylo potřeba si logicky za sebou poskládat, co chceme říct a proč.

  1. Název značky + logo: ať víte, že koukáte na reklamu.
  2. Uvedení do scény: ať okamžitě pochopíte druh vztahu mezi aktéry.
  3. Hlavní sdělení + vtip: ať se můžete maličko pousmát, ale ať ani vteřinu neváháte nad tím, co prodáváme.
  4. Claim: ať vám můžeme potvrdit to, co jste si sami domysleli (že oblékáme moderní gentlemany).
  5. Opět logo: ať si styl komunikace můžete propojit s brandem.

 

Videa jsou venku zatím jenom dvě, ale nápadů je mnohem víc a já doufám, že je postupně budeme moci přivést k životu úplně všechny.

 

Klient: Gentleman store
Agentura: bicepsdigital
Idea, koncept, texty: Lucie Perlíková, Rudolf Matějček
Natáčení: Gentleman store