Reeva: Jak vymyslet název firmy

Tvorba názvu pro zakladatelky náborové agentury a můj návod, jak postupovat, když se rodí úplně nová značka.

Little Saturday: Ať je každé ráno jako to sobotní

Jmenovat se Sobotková a vymyslet kolekci pyžamek s názvem Little Saturday? Tak to je sen. Copy konzultace a textace příběhu pro novou českou značku luxusní módy na spaní.

CEG: Pořádek v číslech dělá pořádek ve firmě

Textové práce pro účetní firmu CEG a návod, jak krok za krokem postupovat při přepisování webu.

Sunar: Mámou bez příkras

Hluboký vhled do smíšených pocitů spojených s mateřstvím a textace projektu Mámou bez příkras, za kterým stojí značka Sunar a organizace Úsměv mámy.

MND: Energie pro dnešek a budoucí generace

Kompletní textace nových webových stránek energetické společnosti MND a spolupráce s agenturou Next Generation Solution.

Náš Rozcestník je zlatý

S týmem bicepsdigital jsme se v soutěži Zlatý středník umístili hned dvakrát. Rozcestník pro novou kapitolu života s roztroušenou sklerózou je zlatý v kategorii Brožura, katalog, leták a bronzový v kategorii Zdravotní péče a farmacie.

SpirAlps: Přejděte na zelenou

Úprava struktury webu a retextace všech stránek e-shopu s nápojem, který jako jediný obsahuje čerstvou spirulinu.

nanie.cz: Dočista snadný úklid

Textace homepage pro e-shop s nano houbičkami a můj tajný návod, jak vymyslet slogan.

9 otázek pro 10 copywriterů (a jednoho arťáka)

Kdo nikdy nepíše pro lichváře, politiky a ezo lidi? Kolik hodin je možné tvořit? Položila jsem 9 stejných otázek 11 různým textově nadaným lidem a zjistila, co mají společného i v čem se liší.

Dr. Entner: Kosmetika tělu vlastní

Úprava webových textů pro e-shop s pleťovými séry. Vyzdvihnutí benefitů kyseliny hyaluronové a squalanu a kontinuální edukace v péči o pleť.