Pro klienta Roche spolu s tvůrčím týmem z agentury bicepsdigital pravidelně vymýšlíme slogany a vizuály k osvětovým kampaním. Zadáním je zpravidla tvorba chytrého claimu a poutavého vizuálu, který upozorňuje na problematiku konkrétní nemoci.
Připravili jsme už grafiku a textaci kampaní týkajících se edukace o těchto nemocech:
- rakovina prsu: Je to o prsa (Některá vítězství jsou bez medaile),
- hemofilie: Tohle můžeš (Sportovat, zkoušet nové věci a normálně žít. Svobodný život pro lidi s hemofilií) a Hemonitor (mobilní aplikace pro hemofiliky),
- karcinom jater: Skrz břicho (Udělejte si správný obrázek),
- spinální muskulární atrofie: Moje slabost není moje slabina,
- roztroušená skleróza: Nečekej na lavičce (Všímej si progrese svého onemocnění).
Na podzim roku 2020 však přišlo speciální zadání, a to na tvorbu tištěného souboru brožur pro pacienty s roztroušenou sklerózou.
Pro nového pacienta se toho v prvním roce života s nemocí hodně změní. Úkolem Rozcestníku je prostřednictvím návodů na fyzické i mentální cvičení podporovat práci lékařů a terapeutů.
Rozcestník obsahuje celkem 5 brožur, jejichž obsah jsme dávali dohromady ve spolupráci s předními odborníky na problematiku roztroušené sklerózy.
- První otázky
- Pečujte o svou duši
- Udržujte se v pohybu
- Žijte naplno
- Užitečné odkazy
Milou odpovědnost za tenhle krásný projekt nesou:
- Tereza Bačkorová a David Adámek ze společnosti Roche,
- kreativní ředitel Rudolf Matějček a designér Matúš Stenko z bicepsdigital,
- já a moje zlatá korektorka Veronika Králová
- a taky lidé v papelote, kteří proměnili digitální soubor v něco hmatatelného.
Naše speciální poděkování patří všem lékařům, od kterých jsme získali skvělé podklady pro odbornou část, a zejména psychoterapeutce Renátě Malinové, která nám pomohla nahlédnout do mysli pacienta a uvědomit si, jakým výzvám každý den čelí.
Digitální formu Rozcestníku si můžete prohlédnout a v PDF stáhnout na stránkách Roche.
Rudo, děkuju za fotky. ❤️