Při příchodu na původní verzi webu SpirAlps.cz musel uživatel přelouskat velkou spoustu textu, který byl sice zajímavý, ale nesváděl ke čtení. A tlačítko k nákupu aby člověk pohledal. Masivní bloky textu a mnohdy duplicitní informace bylo potřeba proškrtat, copy provzdušnit a umístit ho na ta správná místa na webu.
foto: Marek Bartoš a FoodCollective pro SpirAlps.cz
Obsahová přesycenost je nejčastější problém, se kterým se při úpravách webů klientů setkávám. Takové texty slouží skvěle jako podklady k tvorbě, nejde však o samotný copywriting, jehož cílem je nabídnout čtenáři pouze ty informace, které potřebuje.
Mám kliku na laskavé klienty, kteří v textech dokážou potlačit vlastní ego. Společně se pak od potřeby říct všechno všem orientujeme k tomu, co čtenáře přesvědčí.
foto: Marek Bartoš a FoodCollective pro SpirAlps.cz
A protože klienti Žaneta s Davidem vzali redesign stránek skutečně zgruntu, SEO specialista David Brenner připravil klíčovku, food fotograf Marek Bartoš vytvořil nové šťavnaté fotky nápoje a designér Marek Nepožitek se postaral o úpravu vzhledu stránek.
V současnosti pokračujeme v tvorbě obsahu a na základě analýzy klíčových slov píšeme články na blog.
Klienti: Žaneta a David Pazderovi
Značka: SpirAlps
Foto: Marek Bartoš a FoodCollective
Design a vývoj: Marek Nepožitek, Cinemax
SEO: David Brenner
Copywriting: Lucie Perlíková
Korektury: Veronika Králová