Zpět

SpirAlps: Přejděte na zelenou

Úprava struktury webu a retextace všech stránek e-shopu s nápojem, který jako jediný obsahuje čerstvou spirulinu.

Při příchodu na původní verzi webu SpirAlps.cz musel uživatel přelouskat velkou spoustu textu, který byl sice zajímavý, ale nesváděl ke čtení. A tlačítko k nákupu aby člověk pohledal. Masivní bloky textu a mnohdy duplicitní informace bylo potřeba proškrtat, copy provzdušnit a umístit ho na ta správná místa na webu.

foto: Marek BartošFoodCollective pro SpirAlps.cz

 

Obsahová přesycenost je nejčastější problém, se kterým se při úpravách webů klientů setkávám. Takové texty slouží skvěle jako podklady k tvorbě, nejde však o samotný copywriting, jehož cílem je nabídnout čtenáři pouze ty informace, které potřebuje.

Mám kliku na laskavé klienty, kteří v textech dokážou potlačit vlastní ego. Společně se pak od potřeby říct všechno všem orientujeme k tomu, co čtenáře přesvědčí.


foto: Marek BartošFoodCollective pro SpirAlps.cz

 

A protože klienti Žaneta s Davidem vzali redesign stránek skutečně zgruntu, SEO specialista David Brenner připravil klíčovku, food fotograf Marek Bartoš vytvořil nové šťavnaté fotky nápoje a designér Marek Nepožitek se postaral o úpravu vzhledu stránek.

V současnosti pokračujeme v tvorbě obsahu a na základě analýzy klíčových slov píšeme články na blog.

 

Klienti: Žaneta a David Pazderovi
Značka: SpirAlps
Foto: Marek BartošFoodCollective
Design a vývoj: Marek Nepožitek, Cinemax
SEO: David Brenner
Copywriting: Lucie Perlíková
Korektury: Veronika Králová