Uběhl přesně rok od chvíle, kdy jsme se skvělou copywriterkou Janou Kneschke začaly spolupracovat na copy webu pro Empirent. To mi přijde jako ideální příležitost se ohlédnout a výsledek zhodnotit.
Zakázka pro agenturu VORTUM obsahovala velmi konkrétní požadavky a velmi vysoké nároky na kvalitu. Vzhledem k tematice je však jasné, že vysoký standard je absolutně na místě.
Cílem bylo vyhnout se klišé, ke kterým luxusní realitky často sklouzávají, a textově podpořit precizní design od Toma Garcyho.
S odstupem času si dovolím tvrdit, že jsme s Janou udělaly maximum pro to, aby tonalita textu zaujala cílovou skupinu, která od bydlení očekává nejen krásné prostředí, ale taky nadstandardní servis. Empirent svým klientům pomáhá s každodenním provozem domácnosti od výměny žárovky po hlídání dětí, čímž se od běžných realitek odlišuje.
Texty jsme s Janou chtěly navrhnout tak, aby neplnily jen funkci webového copy, ale aby obstály i jako hesla na klíčové vizuály nebo jako image komunikace v katalogu.
Protože copywriter na volné noze nemá mnoho příležitostí, jak na svou práci získat zpětnou vazbu od někoho seniorního, byla jsem vděčná Janě za přísné, ale především přínosné vedení. Z jejího pohledu na psané slovo při své tvorbě čerpám ještě dnes.
Klient: Empirent
Agentura: VORTUM
Design: Tom Garcy
Copywriting: Jana Kneschke, Lucie Perlíková
Korektury: VORTUM
Foto: Empirent