Zpět

Telly: Dobře naladěná telka

Nastavení tone of voice, vymyšlení sloganu a textace webových stránek při rebrandingu Telly.

Pokaždé, když jsem ani trochu nepřečetla knihu o osobním rozvoji a Montessori metodě. Pokaždé, když jsem necvičila jógu a nemeditovala u toho. Pokaždé, když jsem si nedala k večeři salát a vodu, sledovala jsem HBO nebo Netflix.
A pak se konečně všechen ten hříšný čas věnovaný televizní zábavě zúročil při psaní pro Telly.
Nebo aspoň takhle si to teď omlouvám.
Tohle mě fakt bavilo!

Možnost podílet se na projektu Telly byla velká radost zejména ze tří důvodů:

  1. Bomba design
    Je dobré mít hezké texty online, ale teprve díky úsilí designéra jim čtenář věnuje pozornost. Krásná práce od Michaela Dolejše ze Studia Najbrt.
  2. Komunikace s klientem
    Honza Schöppel je opravdový manažer, který si se mnou volal i v sobotu dopoledne, protože jsem zrovna něco nechápala. Díky, Honzo, za precizní zadání, výborně připravené podklady a za tvoji trpělivost.
  3. Svoboda při psaní
    Věděla jsem, co bych zhruba měla napsat a věděla jsem, jak by to mělo znít, ale to všechno, co k tomu vedlo, bylo na mně. Je to způsob práce, který mám moc ráda, protože mě nijak nesvazuje a dokáže mi otevřít hlavu.

Měla jsem chuť jednu hlavní linku protáhnout napříč celým webem, a tak jsme se domluvili, že začneme sloganem.

To je on.

Další na řadě byly nadpisy stránek a bodycopy.

Internetová telka

Satelitní telka

Internet

A následně jsme pokračovali texty, které vysvětlují zákazníkům, jaká nová Telly je.

Všem z Telly moc přeju, ať web dobře slouží.

Díky za spolupráci. 💙

 

web: telly.cz
design: najbrt.cz
kampaň: grizzlink.cz
copy: lucieperlikova.cz